Ласкаво просимо на мій блог

АЗБУКА ДЛЯ БАТЬКІВ


                                   Азбука для батьків
А — азбуку виховання повинні знати всі батьки.
Б — будьте при дітях витриманими у своїх вчинках.
В — вас запитують — уважно вислухайте і дайте відповідь.
Г — говоріть із дитиною у зрозумілій для неї формі.   
Д — дайте можливість дитині виявити самостійність,
Є — єдність між вихователями, класними керівниками, усіма педагогами та членами сім'ї — запорука успішного виховання.
Ж — життя дитини має бути заповнене посильною працею, грою.
3 — знайте: основи виховання закладаються з раннього віку.
Ї — ігри для дитини — запорука здоров'я і нормального фізичного розвитку.
К — корисно знати: любов до дитини має бути поміркованою.
Л — лялька і м'яч — улюблені іграшки дітей.
М — мама і мир — н~орожче для дітей.
Н — ніколи не говоріть дітям неправду.
О — одяг дітей має бути охайним.
П — прагніть поводитись із штьми завжди справедливо.
Р — розмовляйте 3 дітьми часто, співайте разом.
С — слшкуйте за своєю поведінкою, бо діти наслідують нас.
Т — трудитись навчайте дітей з раннього віку.
У — успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в сім'ї.
Ф — фізкультура для дитини має стати улюбленим уроком.
Х — хай дитина завжди відчуває інтерес до себе.
Ц — цілеспрямованість у вихованні допоможе досягти значних успіхів.
Ч — частіше бувайте 3 дитиною на лоні природи, вона — перший учитель вашої дитини.
Ш — шум — ворог здоров'я дитини.
Щ — щастя і радість у ваших руках.
Я — якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, справедливою, доброю, чесною, ставилась до всіх із любов'ю, та намагайтеся догрмуватись усіх цих порад самі.

                            Правила для батьків

1. Не чекай, що твоя дитина буде такою, як ти або такою, як ти хочеш.
2. Не вимагай від дитини плати за все, що ти для неї зробив.
3. Не зганяй на дитині свої образи, щоб у старості не їсти гіркий хліб. Бо що посієш, те й зійде.
4. Не стався до проблем дитини зверхньо.
5. Не принижуй!
6. Не забувай, що найважливіші зустрічі людини — це її зустрічі з дітьми.
7. Не муч себе, якщо не можеш зробити щось для своєї дитини. Пам'ятай: для дитини зроблено недостатньо, якщо не зроблено все.
8. Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби чужій дитині того, що не хотів би, щоб робили твоїй.
9. Люби свою дитину будь-якою — не талановитою, невезучою, дорослою.Спілкуючись із нею, радій, тому що дитина — це свято, яке поки що з тобою.

              Чи готові ви бути батьками першокласників ?

Цей тест для Вас.

Якщо Ви даєте позитивну відповідь, отримуєте один бал.
1. Мені здається, що моя дитина буде вчитися гірше за інших.
2. Я побоююся, що моя дитина часто кривдитиме інших дітей.
3. На мій погляд, чотири уроки — непосильне навантаження для маленького учня.
4. Важко бути впевненим у тому, що вчителі молодших класів добре розуміють дітей.
5. Важко уявити, що першокласник може швидко навчитися писати, рахувати і читати.
6. Моя дитина губиться, коли до неї звертаються незнайомі дорослі люди.
7. Початкова школа, на мою думку, навряд чи спроможна чогось навчити дитину.
8. Я побоююся, що однокласники дражнитимуть мою дитину.
9. Мій малюк, як мені здається, значно слабший за своїх ровесників.
10.Боюся, що вчителька не має можливості об’єктивно оцінювати успіхи кожної дитини.

Результати:

0–4 бали — у Вас є всі підстави з оптимізмом зустріти 1 вересня — Ви готові бути батьками першокласника.
5–8 балів — Вам бажано кращє підготуватися до можливих трудношів.
9–10 балів — обміркуйте, можливо Вам варто порадитися з психологом. У Вас ще є на це час.

Аспекти шкільної зрілості і готовності до школи.

Шкільна зрілість:

— фізична;
— розумова;
— емоційна;
— соціальна.

Готовність до школи:

мотиваційна;
— розумова;
— емоційно-вольова;
— соціальна.

  Говорячи про інтелектуальний компонент готовності до школи, психологи акцентують увагу не на сумі засвоєних дитиною знань, а на вмінні виділяти головне, порівнювати, бачити подібне й відмінне, міркувати, знаходити причини і робити висновки.
Щодо мислення, пам’ятіі, уваги, то вважають, що ці здібності розвиваються в процесі оволодіння знаннями.
  До соціальної зрілості належить потреба і певний рівень дитини спілкуватися як з однолітками, так і з дорослими, уміння підкорятися вимогам групи, виконувати роль учня.
Емоційну зрілість часто розуміють як довільність поведінки дитини
. Виховання емоційно зрілої особистості є більш важливим завданням, ніж інтелектуальний розвиток дитини та навчання її конкретних навичок і вмінь. Адже, саме від ємоційного ставлення до навколишнього світу залежить, для досягнення яких цілей будуть використані набуті дитиною знання і вміння. Дитина іде у перший клас.

Чи готова вона до школи?

 Часто батьки вважають основними показниками готовності до школи  знайомство дитини з літерами, уміння читати, рахувати, знання віршів та пісень.
Однак не тільки це впливає на успішність навчання. Адже формування даних умінь передбачається програмою для першого класу.

                 Як підготувати дитину до школи

Зовсім не слід:

 • змінювати режим дня дитини: позбавляти її денного сну, довгих прогулянок, ігор, оцінювати все, що робить малюк, так як оцінюється діяльність учня;
• "проходити" з дитиною програму першого класу, насильно замінюючи гру навчанням.

Необхідно:


• прищепити дитині інтерес до пізнання довкілля, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;
•навчити її долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час. Учити дитину случати і чути оточуючих, поважати чужу думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей, прагнути реально оцінювати свої дії і досягнення;
• формувати світогляд дитини, знання:
    • про довкілля, про себе (прізвище, ім'я, адресу), про свою родину (як звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі);
    • про своє село, місто, вулицю;
    • про явища природи (пори року, їх послідовність, місяці кожної пори
року, їх загальну кількість і послідовність; дні тижня, частини доби);
    • про Сонце, дощ, сніг;
    • про урожай, борошно, із чого роблять хліб, цукор;
    • про улюблені книжки, вірші, казки, пісні, відомих письменників, ху-
дожників, композиторів;
    • про дорослих людей (за віком, професіями, за своєю вихованістю-
невихованістю; добротою, чуйністю-байдужістю; яких людей треба пова-
жати, а яких боятися; звідки, на думку дитини, беруться порядні й непоря-
дні люди);
    • про сучасну техніку, транспорт.

Немає коментарів:

Дописати коментар